Register Forgot Password
Draco's apply for HS
Posted by Draco on Jan, 06 2015 at 12:49 am
In-game nickname: Draco#2470

Echte naam: Wesley Vanden Berghe

Geboortedatum: 14/08/1985

Nationaliteit: Belg

Ervaring met andere clans:

- Voor Battlefield hebben we een funclan onder vrienden

- Ik ben ook sinds release actief in WoW geweest in verscheidene guilds.
Een tijdje high end geraid tijdens wotlk en pandaria. Momenteel ben ik healing officer in een casual guild twee raidnights per week met 6/7 hc progress

Waarom wilt u RUZ3 Gaming joinen:

Voor hearthstone heb ik nog geen team gevonden. Het is tevens ook maar aan het einde van vorig seizoen dat ik het actiever ben beginnen spelen dan ben ik op 2 dagen van rang 18 naar 8 gegaan.

Ik denk dat het makkelijker is om strats en decks te bespreken in je eigen moedertaal dan een team te joinen en dan in het Engels of Frans je "punt" te maken.

Tevens als ik jullie results bekijk op toernooien denk ik dat deze groep me kan helpen om te groeien in dit spel zodat ik daarna m'n eigen steentje en idee├źn kan bijdragen.

Wat is uw ambitie met RUZ3 Gaming:

- Gevestigde waarde worden binnen het team.

- Mijn eigen spel verbeteren en hier en daar een podiumplaats of toernooi winst meepikken op lans

- Ik zat ook met het idee om iedere dag een uur of 4-6 te streamen en hierdoor meer bekendheid te vergaren voor het team, mezelf en als ik zie hoeveel invitational toernooien er zijn kunnen we hier ook voor uitgenodigd worden dan veronderstel ik.

Lanable: Yes, eigen vervoer en een vrouw die m'n gamen aanmoedigt dus ik kan altijd en overal.
No Comments
Login or Register to post comments.
STREAMS
thejrxOffline
Sjoesie_HSOffline
LATEST NEWS
Frag-o-Matic 18.1 RecapWed 14th , Sep at 6:57 pm Posted by Iceist
0
Frag-o-Matic 18.1 Day 2 UpdateSat 10th , Sep at 11:45 am Posted by Iceist
0
RUZ3. is attending Frag-o-Matic 18.1!Thu 8th , Sep at 6:06 pm Posted by Iceist
0
RUZ3. is looking for an Overwatch managerFri 2nd , Sep at 6:52 pm Posted by Iceist
0
RUZ3. welcomes new Hearthstone playersMon 29th , Aug at 5:11 pm Posted by Iceist
0
RUZ3. is looking for Overwatch playersMon 22nd , Aug at 5:14 pm Posted by Iceist
0
LATEST MATCHES
vs Vangrance
LLL. HS Challenge Q1
2 - 0
vs Galaxios
LLL. HS Challenge Q1
2 - 0
vs ESH KevveC
PGL Winter Tavern Tales
3 - 1
vs C9 eK0p
PGL Winter Tavern Tales
1 - 3
OKS.GG HearthStone League
5 - 7
OKS.GG HearthStone League
8 - 4
LATEST TOPICS
Copyright © 2009-2016
Developed by Aaditya Singh
RUZ3. Gaming
RUZ3. Gaming is a clan founded on the first of November 2009, and still going strong. Our clan focusses on eSports and regularly attends LANs to compete for the prizes.