Register Forgot Password
[Hearthstone] Serieuze gamer applicatie
Posted by Avidima on Feb, 04 2015 at 01:06 am
In-game nickname: Avidima

Battle tag account: - Avidima#2450

Echte naam: Mitchell spitteler

Geboortedatum: 06-06-1988

Nationaliteit: Nederlands

Ervaring met andere clans: Ik heb in mmo's in top pve guilds gespeelt: WoW 4 jaar security (world top 15) en in Wildstar Eugenic nr 1 world. Buiten mmo's heb ik niet in game clans gezeten. Maar met mijn verleden weet ik wel wat er van je gevraagd word om op een hoog niveau te gamen.

Waarom wilt u RUZ3 Gaming joinen: Ik zoek een omgeving waar ik mijzelf kan ontwikkelen. Mensen die net als ik op een hoog niveau willen gamen en het maximale eruit willen krijgen.

Wat is uw ambitie met RUZ3 Gaming: Ik wil naam maken met jullie in de hearthstone scene. Ik ben net 2 maanden begonnen en ben gelijk hyped. Aangezien ik maar 1 seizoen had waarin ik echt op de ladder speelde heb ik nog geen legendary gehaald ( rank 5 ) . Alleen weet ik zeker dat dit seizoen geen enkel probleem gaat worden. Ik game bijna elke dag wel 4-5 uur en ontwikkel mezelf dus snel. Ik heb alle kaarten in hearthstone gekocht omdat ik zo snel mogelijk beter wil worden.

Ook ga ik streamen, ik ben zeer gemotiveerd en weet zeker dat ik jullie kan helpen.

Lanable: - JAAA! dit vind ik super awesome en zal er dan ook altijd zijn. Heb een auto een genoeg vrije tijd!!

Thanks voor het lezen en voor meer vragen kunnen jullie altijd contact met mij opnemen
No Comments
Login or Register to post comments.
STREAMS
thejrxOffline
Sjoesie_HSOffline
LATEST NEWS
Frag-o-Matic 18.1 RecapWed 14th , Sep at 6:57 pm Posted by Iceist
0
Frag-o-Matic 18.1 Day 2 UpdateSat 10th , Sep at 11:45 am Posted by Iceist
0
RUZ3. is attending Frag-o-Matic 18.1!Thu 8th , Sep at 6:06 pm Posted by Iceist
0
RUZ3. is looking for an Overwatch managerFri 2nd , Sep at 6:52 pm Posted by Iceist
0
RUZ3. welcomes new Hearthstone playersMon 29th , Aug at 5:11 pm Posted by Iceist
0
RUZ3. is looking for Overwatch playersMon 22nd , Aug at 5:14 pm Posted by Iceist
0
LATEST MATCHES
vs Vangrance
LLL. HS Challenge Q1
2 - 0
vs Galaxios
LLL. HS Challenge Q1
2 - 0
vs ESH KevveC
PGL Winter Tavern Tales
3 - 1
vs C9 eK0p
PGL Winter Tavern Tales
1 - 3
OKS.GG HearthStone League
5 - 7
OKS.GG HearthStone League
8 - 4
LATEST TOPICS
Copyright © 2009-2016
Developed by Aaditya Singh
RUZ3. Gaming
RUZ3. Gaming is a clan founded on the first of November 2009, and still going strong. Our clan focusses on eSports and regularly attends LANs to compete for the prizes.